Floor Manager Strellson Store Munich (d/f/m)
Date de publication :
27 juillet 2024Taux d'activité :
100%Type de contrat :
Durée indéterminée- Lieu de travail :Munich
Become fan of your job.
Yes it is EXCITING - to work with us. We are people with Emotion and passion who strive for eXcellent results, driven by suCcess and Independent thinking, intrinsically motivated. We work successfully in a Team, always looking for Innovative ideas in order to satisfy our coNsumers at the highest level, and we are not afraid also to show a healthy dose of Guts in our daily work. This is what we and our three successful brands JOOP!, Strellson and windsor. stand for.
We are looking for employees who will actively shape the future of the HOLY FASHION GROUP, so apply now as
Floor Manager Strellson Store Munich (d/f/m)
In the course of your varied role, you will manage the whole of a section in our store. As part of this function, you will be responsible for your department’s sales and revenue, control the flow of goods and organise staffing. In addition, you will ensure that the layout of the department is attractive and that merchandise is presented in such a way as to promote sales. As a result of your personal and expert advice and support of our discerning customers, your confident demeanour and your good manners, shopping in your department will become an experience. The final elements of your job profile include the leadership, motivation and coordination of your staff team.
Required experience and skills:
- Successfully completed commercial training in retail or comparable education/training
- Several years of professional experience in fashion retail, as an assistant department manager or as a deputy for example
- Great passion and enthusiasm for fashion and lifestyle
- Excellent customer focus and a positive attitude
- Excellent communication skills and highly developed people skills
Unsere Mitarbeitenden sind entscheidend für den Erfolg unserer Marken und unseres Unternehmens. Wir verfolgen einen 360-Grad-Ansatz, um das soziale Wohlbefinden und die Gesundheit unserer Mitarbeitenden zu stärken. Unsere Benefits:
Events Events Wir nutzen gemeinsame Events, um Erfolge mit den Mitarbeitenden aus allen Abteilungen zusammen zu feiern.
Mitarbeiterrabatte Mitarbeiterrabatte In unseren eigenen Stores und Outlets erhalten alle Mitarbeitenden Rabatte auf die hochwertigen Produkte unserer Brands.
Gute Anbindung an ÖV Gute Anbindung an ÖV Durch die zentrale Lage besteht eine sehr gute Anbindung zum öffentlichen Nahverkehr.
Umfassende Einarbeitung Umfassende Einarbeitung Durch unterschiedliche Onboarding-Massnahmen, wie unserem HFG-College, einem Einarbeitungsplan und Patenprogramm sorgen wir für eine optimale Integration unserer neuen Mitarbeitenden.
Trainings Trainings Jobspezifische sowie allgemeine Trainings und Kurse können Mitarbeitende zur optimalen Weiterentwicklung nutzen.
13. Monatsgehalt 13. Monatsgehalt Zusätzlich zum monatlichen Verdienst erhalten Sie ein 13. Monatsgehalt.
Verkaufsprämie Verkaufsprämie Erreichen die Mitarbeitenden und das Team in unseren Stores und Outlets die Verkaufsziele, erhalten sie eine individuelle Verkaufsprämie als zusätzlichen Benefit.
JobRad JobRad Möglichkeit ein Fahrrad über JobRad zu kosten- und steuergünstigen Konditionen zu beziehen.
Mehr Informationen und weitere spannende Jobs finden Sie unter
www.holyfashiongroup.com