Stellen Sie sich eine Welt ohne Aufzüge und Fahrtreppen vor. Seit mehr als 140 Jahren entwickelt Schindler Lösungen für eine bessere Mobilität für Menschen. Schindler ermöglicht und sichert urbane Mobilität.
Kein anderes Schweizer Aufzugs- und Fahrtreppen-Unternehmen hat ein derart dichtes Netz von Unterhalts-, Montage- und Reparaturpersonal. 650 Servicetechniker, 300 Monteure und 80 Reparaturtechniker sind Garantie dafür, dass Neuanlagen zuverlässig montiert, Reparaturen fachmännisch ausgeführt und Störungen schnell und professionell behoben werden.
Mit professionellen Ausbildungsgängen (Lift Camps, „Aufwärts bitte“), die alle unsere neuen Mitarbeitenden – auch Quereinsteiger – durchlaufen, stellen wir die hohe Qualifikation unseres Frontpersonals sicher. Und damit uns der Nachwuchs erhalten bleibt, engagiert sich die Schindler Berufsbildung insbesondere in der Ausbildung praktisch orientierter Berufe wie Polymechaniker, Anlage- und Apparatebauer oder Konstrukteure.
Dieses Unternehmen wurde mit dem Label Friendly Work Space ausgezeichnet.
I was there 5 years, very very good experience made. Will go back :)
This could be improved
So stay, until now is very good. Don't go along with the competition.
Translated from German
Comment this review
Independent work
4.0
Salary and benefits
4.0
Management style
5.0
Working atmosphere
4.0
Career opportunities
4.0
Former employeePermanent
22 October 2019October 2019
This works well in the company
Former apprentice and over 3 years active as mechanic.
Swiss company with a TOP IMAGE. Miss more and more the structure and structure of the company, in comparison with what I experience today for companies.
This could be improved
More to appreciate the employees. Potential targets employees a chance to get to the top!
Translated from German
Comment this review
The human capital
2.0
Job description
4.0
Application process
1.0
Personalized answer
2.0
Response time
2.0
ApplicantPermanent
28 January 2019January 2019
This works well in the company
Cannot be judged. There was no way to get to know the company better.
This could be improved
The receipt of my application was confirmed twice. When asked about the current status, nobody was reachable or there was no recall. After the job was advertised again, I experienced a new kind of rejection.